nr EAN | 3165141014419 |
Długość [mm] | 30 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zewn. | |
Rozmiar klucza | 11 | |
nr EAN | 5706021008777 |
System hamulcowy | BOSCH | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
nr EAN | 8717109356366 |
Długość [mm] | 1260 | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Kolor wtyczki | szary | |
nr EAN | 8717109535747 |
Długość [mm] | 985 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | szary | |
nr EAN | 8717109565102 |
Długość [mm] | 1265 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | szary | |
nr EAN | 8717109565096 |
Długość [mm] | 990 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | szary | |
nr EAN | 8717109719451 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość całkowita [mm] | 1249 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 3165143588963 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość całkowita [mm] | 983 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 3165143588987 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość całkowita [mm] | 983 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 3165144087267 |
Wymagana ilość | 4 | |
nr EAN | 5012759172681 |
Wymagana ilość | 8 | |
nr EAN | 5012759172742 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 1265 | |
nr EAN | 5012759450338 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759513590 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 925 | |
nr EAN | 5012759968673 |
parzyste numery artykułów | 172087 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa | |
Długość przewodu [mm] | 940 | |
Ciężar [kg] | 0,081 | |
nr EAN | 4054224750544 |
Dla numeru OE | BRK FITTING KIT 152 |
oś przednia | |
Ciężar [kg] | 0,040 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
System hamulcowy | Bosch |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa | |
Typ układu hamulcowego | Hamulec bębnowy | |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ABS | |
nr EAN | 5714270332529 |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa | |
Typ układu hamulcowego | Hamulec bębnowy | |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ABS | |
nr EAN | 5714270332536 |
Strona zabudowy | z tyłu z lewej | |
nr EAN | 8050947017847 |
Strona zabudowy | z tyłu po prawej | |
nr EAN | 8050947018035 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 8050947017496 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość całkowita [mm] | 1249 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 5902659725653 |
nr EAN | 5901619559420 |
nr EAN | 5903364358198 |
nr EAN | 5903364316709 |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu | |
System hamulcowy | Bosch | |
nr EAN | 5903364317072 |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość całkowita [mm] | 969 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 5903766321547 |
nr EAN | 5903766310138 |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Długość przewodu [mm] | 930 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
dla numeru OE | 4545 E6 | |
Jakość | EQUIVALENT |
nr EAN | 5703858588564 |
Ciężar netto [g] | 132 | |
nr EAN | 5908281470398 |
Długość [mm] | 33 | |
Wymiar gwintu | M8x1,25 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zewn. | |
Rozmiar klucza | 9 | |
nr EAN | 5706021008722 |
Długość [mm] | 29 | |
Wymiar gwintu | M7x1 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zewn. | |
Rozmiar klucza | 7 | |
nr EAN | 5706021008821 |
nr EAN | 5706021064742 |
nr EAN | 5706021066210 |
Długość [mm] | 14 | |
Wymiar gwintu | M6x1 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zewn. | |
Rozmiar klucza | Torx-30 | |
nr EAN | 5706021127423 |
System hamulcowy | BOSCH | |
nr EAN | 8430320206356 |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa | |
Ilość biegunów | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 933 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
nr EAN | 8430320286433 |
Długość przewodu [mm] | 1195 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
nr EAN | 8430320296937 |
parzyste numery artykułów | 33 10 2670 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa | |
Długość przewodu [mm] | 930 | |
Ciężar [kg] | 0,083 | |
nr EAN | 4054228720871 |
parzyste numery artykułów | 33 10 1157 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa | |
Długość przewodu [mm] | 940 | |
Ciężar [kg] | 0,081 | |
nr EAN | 4054228750540 |
Długość [mm] | 14 | |
Wymiar gwintu | M6x1 | |
Materiał | Stal | |
Powierzchnia | zabezpieczony metoda GEOMET | |
Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx | |
Wymagana ilość | 2 | |
Techniczny numer informacyjny | 96981 0012 0 2 | |
nr EAN | 4019722448522 |
Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
nr EAN | 3322937364862 |
Szerokość [mm] | 6,8 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 71,5 | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ilość zębów, pierścień ABS | 96 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 58,7 | |
nr EAN | 4046001946295 |
Hamulce to jeden z najważniejszych elementów samochodu. Bez niego zatrzymanie pojazdu byłoby niemożliwe. Tarcza kotwiczna jest podstawowym elementem tarczo-bębnowego i bębnowego układu hamulcowego. Osłona hamulcowa to druga często spotykana nazwa tej części, jest tak nazywana, ponieważ jest to jej funkcja (chroni elementy znajdujące się w bębnie hamulcowym przed czynnikami zewnętrznymi). To właśnie do niej przymocowane są wszystkie elementy takie jak: szczęki hamulcowe, rozpieraki, tłoczek itd. Dostęp do tej części jest utrudniony, ponieważ przed jej demontażem należy zdemontować wszystkie elementy znajdujące się na niej.
Bez tarczy kotwicznej elementy układu hamulcowego ulegałyby zniszczeniu w krótkim czasie przez czynniki zewnętrzne takie jak: woda, kamienie, piasek itd. W przypadku uszkodzenia tej pojedynczej części może dojść do obniżenia skuteczności hamowania, lub całkowite zablokowanie hamulców. Tarcze kotwiczne powinny być wymieniane w przypadku gdy zauważona zostanie korozja lub inne uszkodzenia, wymienia się je rzadziej niż elementy bębnowego układu hamulcowego (raz na kilka lat). Osłona hamulców jest w ciągłym kontakcie ze szkodzącymi czynnikami, dlatego często powstaje na niej rdza. Przez rdzę mogą powstać dziury, lub odkształcenia mogące powodować tarcie z innymi elementami układu hamulcowego.
Wszelkie usterki układu hamulcowego są niedopuszczalne na drodze, ponieważ powodują one duże zagrożenie dla wszystkich uczestników ruchu drogowego. Skutkiem niedopilnowania stanu pojazdu może być nawet śmierć większej ilości osób. Dlatego wszystkie elementy układu hamulcowego powinny być często serwisowane i wymieniane na czas. Wymiana tej części może być bardzo problematyczna w szczególności bez odpowiednich narzędzi, niektóre osoby rozcinają tarczę w najcieńszym miejscu, aby ułatwić sobie zadanie.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025