Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ hamulcowy Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W) » hamulce tarczowe Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W) » pojedyncze części, tarcza kotwiczna Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W)

pojedyncze części, tarcza kotwiczna do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 920
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109611724
Długość [mm] 920
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109611731
Długość [mm] 740
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109611748
Długość [mm] 725
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109611755
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 4006633384124
Dostępne MAPP-Code 
Długość [mm] 984
nr EAN 4006633390019
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,040
nr EAN 5050063132755
Strona zabudowy Oś tylna
Ciężar [kg] 0,030
nr EAN 5050063132779
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5012759772232
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5012759772249
Dostępne MAPP-Code 
Długość [mm] 984
nr EAN 5901779846354
Dostępne MAPP-Code 
Długość [mm] 952
nr EAN 5901779846361
Dostępne MAPP-Code 
Długość [mm] 920
nr EAN 5901779846378
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pojedyncze części, tarcza kotwiczna

Hamulcowa tarcza kotwiczna


Hamulce to jeden z najważniejszych elementów samochodu. Bez niego zatrzymanie pojazdu byłoby niemożliwe. Tarcza kotwiczna jest podstawowym elementem tarczo-bębnowego i bębnowego układu hamulcowego. Osłona hamulcowa to druga często spotykana nazwa tej części, jest tak nazywana, ponieważ jest to jej funkcja (chroni elementy znajdujące się w bębnie hamulcowym przed czynnikami zewnętrznymi). To właśnie do niej przymocowane są wszystkie elementy takie jak: szczęki hamulcowe, rozpieraki, tłoczek itd. Dostęp do tej części jest utrudniony, ponieważ przed jej demontażem należy zdemontować wszystkie elementy znajdujące się na niej.

Bez tarczy kotwicznej elementy układu hamulcowego ulegałyby zniszczeniu w krótkim czasie przez czynniki zewnętrzne takie jak: woda, kamienie, piasek itd. W przypadku uszkodzenia tej pojedynczej części może dojść do obniżenia skuteczności hamowania, lub całkowite zablokowanie hamulców. Tarcze kotwiczne powinny być wymieniane w przypadku gdy zauważona zostanie korozja lub inne uszkodzenia, wymienia się je rzadziej niż elementy bębnowego układu hamulcowego (raz na kilka lat). Osłona hamulców jest w ciągłym kontakcie ze szkodzącymi czynnikami, dlatego często powstaje na niej rdza. Przez rdzę mogą powstać dziury, lub odkształcenia mogące powodować tarcie z innymi elementami układu hamulcowego.

Wszelkie usterki układu hamulcowego są niedopuszczalne na drodze, ponieważ powodują one duże zagrożenie dla wszystkich uczestników ruchu drogowego. Skutkiem niedopilnowania stanu pojazdu może być nawet śmierć większej ilości osób. Dlatego wszystkie elementy układu hamulcowego powinny być często serwisowane i wymieniane na czas. Wymiana tej części może być bardzo problematyczna w szczególności bez odpowiednich narzędzi, niektóre osoby rozcinają tarczę w najcieńszym miejscu, aby ułatwić sobie zadanie.