Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 24 | |
Długość [mm] | 940 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56,00 | |
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 89,50 | |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 81,25 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem | |
Wymiar gwintu | M24x1,5 | |
Długość 2 [mm] | 350,0 | |
nr EAN | 4019064136088 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 24 | |
Długość [mm] | 630 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56,00 | |
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 90,00 | |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 81,00 | |
Wymiar gwintu | M24x1,5 | |
Długość 2 [mm] | 62,0 | |
nr EAN | 4019064136095 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 24 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Długość [mm] | 925 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58,5 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 26 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Długość [mm] | 613 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Długość [mm] | 625 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 24 | |
Nowa część bez depozytu | ||
parzyste numery artykułów | 40-14 498 0032 | |
nr EAN | 5901619510469 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Długość [mm] | 635 | |
Wymiar gwintu | M24x1,5 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 24 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58,4 | |
Długość 2 [mm] | 69 | |
Nowa część | ||
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 86 | |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 83 | |
nr EAN | 5903364341923 |
Ciężar netto [g] | 6300 | |
nr EAN | 5902048005250 |
Strona zabudowy | z prawej | |
Liczba zębów 1 | 25 | |
Liczba zębów 2 | 24 | |
Długość [mm] | 940 | |
Ciężar brutto [kg] | 8,600 | |
Ciężar netto [g] | 8000 | |
nr EAN | 5902048003492 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | |
Długość [mm] | 612 | |
Liczba zębów 1 | 25 | |
Liczba zębów 2 | 26 | |
Ciężar brutto [kg] | 6,670 | |
Ciężar netto [g] | 5970 | |
nr EAN | 5902048877086 |
Szerokość [mm] | 13 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 | |
Rodzaj łożyska | Łożysko toczne | |
nr EAN | 4058787298666 |
Długość [mm] | 629 | |
Wymiar gwintu | M24x1,5 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 24 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58,4 | |
Długość 2 [mm] | 62 | |
Nowa część | ||
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 86 | |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 83 | |
nr EAN | 7316574556953 |
Długość [mm] | 635 | |
Wymiar gwintu | M24x1,5 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 24 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58,4 | |
Długość 2 [mm] | 69 | |
Nowa część | ||
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 86 | |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 83 | |
nr EAN | 7316574690060 |
Długość [mm] | 833 | |
Wymiar gwintu | M24x1,5 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów | 26 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58,4 | |
Długość 2 [mm] | 244,3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem | |
Nowa część | ||
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 86 | |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 74,5 | |
nr EAN | 7316576939471 |
Długość [mm] | 614 | |
Wymiar gwintu | M24x1,5 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 26 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58,4 | |
Długość 2 [mm] | 40 | |
Nowa część | ||
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 86 | |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 82 | |
nr EAN | 7316576939556 |
Masa [g] | 5175 | |
Długość [mm] | 646 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 22 | |
nr EAN | 3413521614675 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 24 | |
Długość [mm] | 940 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56,00 | |
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 89,50 | |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 81,25 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem | |
Wymiar gwintu | M24x1,5 | |
Długość 2 [mm] | 350,0 | |
nr EAN | 4019064017301 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 24 | |
Długość [mm] | 630 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56,00 | |
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 90,00 | |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 81,00 | |
Wymiar gwintu | M24x1,5 | |
Długość 2 [mm] | 62,0 | |
nr EAN | 4019064017318 |
Długość [mm]: | 593 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: | 25 |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: | 24 |
Liczba zębów, pierścień ABS: | 29 |
Długość [mm]: | 915 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: | 25 |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: | 22 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: | 59 |
Półoś samochodowa jest elementem zespołu przekazania napędu współczesnego samochodu. Wraz z przegubem napędowym, który jest jej składnikiem, przekazuje moment obrotowy ze skrzyni biegów na piastę koła. Półosie mogą zasilać przednią lub tylna oś pojazdu, lub też obie w przypadku aut z napędem 4x4. Obecnie najbardziej popularne ze względu na koszty jest napędzanie przedniej osi samochodu. Jest ono także praktyczniejsze ze względu na korzystniejszą konstrukcję płyty podwoziowej - brak tunelu na wał napędowy. Przedni napęd poprawia także walory trakcyjne pojazdu, który nie ma skłonności wpadania w boczny poślizg przy gwałtownym dodaniu gazu, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni.
Sklep e-autoparts.pl posiada w swojej ofercie półosie uznanych światowych producentów jak Lobro, Spidan, Skf oraz zamienniki dostępne dla mniej wymagających Klientów: półosie GSP, Metelli, Kamoka.
Najwcześniejszymi wersjami półośi były półosie napędowe odciążone, które nie przenoszą żadnych momentów zginających i przenoszą tylko moment obrotowy. Ich bardziej rozwiniętymi następcami są półosie częściowo odciążone, przenoszące oprócz momentu obrotowego, także część sił zginających. Najbardziej wszechstronne są półosie samochodowe nieodciążone, które przenoszą oprócz momentu obrotowego również momenty zginające poziome i pionowe. Półosie nieodciążone wyposażone są zazwyczaj w dwa przeguby napędowe - zewnętrzny i wewnętrzny. Nieraz spotyka się rozwiązania, w których przegub wewnętrzny jest zintegrowany ze skrzynią biegów (np, Fiat Seicento 1,1 MPI) i wówczas półoś składa się tylko z przegubu zewnętrznego i samego drążka półosi.
półoś Lobro | półoś Spidan |
półoś SKF | półoś Metelli |
półoś Kamoka | półoś GSP |
półoś General Ricambi | półoś Maxgear |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020