Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » napęd koła, przeguby Mercedes-benz 170 Furgon/kombi (W136) » półoś napędowa Mercedes-benz 170 Furgon/kombi (W136)

półoś napędowa do MERCEDES-BENZ 170 Furgon/kombi (W136)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ 170 Furgon/kombi (W136):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Grubość [mm] 9,85
Ciężar [kg] 0,028
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 54
Długość opakowania [cm] 5,5
Szerokość opakowania [cm] 5,5
Wysokość opakowania [cm] 1,5
nr EAN 4056111090863
Grubość [mm] 23,9
Ciężar [kg] 0,072
Średnica wewnętrzna [mm] 33,1
średnica zewnętrzna [mm] 66,2
Długość opakowania [cm] 7,2
Szerokość opakowania [cm] 7,2
Wysokość opakowania [cm] 2,4
nr EAN 4056111123028
Wyświetlanie od 1 do 2 (z 2 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
półoś napędowa

Półoś samochodowa - napędowa

 

półoś kompletna w e-autoparts.plPółoś samochodowa jest elementem zespołu przekazania napędu współczesnego samochodu. Wraz z przegubem napędowym, który jest jej składnikiem, przekazuje moment obrotowy ze skrzyni biegów na piastę koła. Półosie mogą zasilać przednią lub tylna oś pojazdu, lub też obie w przypadku aut z napędem 4x4. Obecnie najbardziej popularne ze względu na koszty jest napędzanie przedniej osi samochodu. Jest ono także praktyczniejsze ze względu na korzystniejszą konstrukcję płyty podwoziowej - brak tunelu na wał napędowy. Przedni napęd poprawia także walory trakcyjne pojazdu, który nie ma skłonności wpadania w boczny poślizg przy gwałtownym dodaniu gazu, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni.

Półosie napędowe znanych producentów dostępne w naszym sklepie!

 

półoś napędowa, samochodowaSklep e-autoparts.pl posiada w swojej ofercie półosie uznanych światowych producentów jak Lobro, Spidan, Skf oraz zamienniki dostępne dla mniej wymagających Klientów: półosie GSP, Metelli, Kamoka.

Najwcześniejszymi wersjami półośi były półosie napędowe odciążone, które nie przenoszą żadnych momentów zginających i przenoszą tylko moment obrotowy. Ich bardziej rozwiniętymi następcami są półosie częściowo odciążone, przenoszące oprócz momentu obrotowego, także część sił zginających. Najbardziej wszechstronne są półosie samochodowe nieodciążone, które przenoszą oprócz momentu obrotowego również momenty zginające poziome i pionowe. Półosie nieodciążone wyposażone są zazwyczaj w dwa przeguby napędowe - zewnętrzny i wewnętrzny. Nieraz spotyka się rozwiązania, w których przegub wewnętrzny jest zintegrowany ze skrzynią biegów (np, Fiat Seicento 1,1 MPI) i wówczas półoś składa się tylko z przegubu zewnętrznego i samego drążka półosi.

półoś Lobro półoś Spidan
półoś SKF półoś Metelli
półoś Kamoka półoś GSP
półoś General Ricambi półoś Maxgear