
| Rok prod. do | 201112 |
| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| Opcja wyposażenia | +Oil Seal |
| nr EAN | 5027049295759 |

| Rok prod. od | 201112 |
| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| Opcja wyposażenia | Late OP281 |
| nr EAN | 5027049486331 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów mech. 6-biegowa, z autom. przełączaniem |
| dla numeru organizacyjnego do | 12592 |
| Separacja bloków | |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| dla numeru organizacyjnego do | 12628 |
| Jednostka | szt. |
| Ciężar [kg] | 1,339 |
| EAN | 4054224786703 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| nr EAN | 8054309031182 |



| Rok prod. do | 201112 |
| Kod silnika | 9HR(DV6C) |
| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| Rok prod. do | 201110 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelniaczem wału |
| nr EAN | 5902659783998 |

| Ciężar netto [g] | 1340 |
| nr EAN | 5902048917850 |

| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| Rok prod. do | 201110 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelniaczem wału |

| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| Numer silnika od | 12747 |
| Norma emisji spalin | Euro5/Euro6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelniaczem wału |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
| Szerokość [mm] | 6,4 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wysokość [mm] | 6,4 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Numer pozycji do | 12628 |
| Numer pozycji do | 12592 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów mech. 6-biegowa, z autom. przełączaniem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelniaczem wału |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu |

| Numer pozycji od | 12629 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Numer pozycji od | 12593 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów mech. 6-biegowa, z autom. przełączaniem |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa oleju do Citroën C4 II (NC_) 1.6 HDi 110.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C4 II (NC_) 1.6 HDi 110 produkowanego od 2009.11
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 112 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa oleju do Citroën C4 II (NC_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa oleju do Citroën C4 II (NC_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2009.11, i mocy silnika 112 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025