Rok prod. do | 201112 |
TECDOC-Nr silnika | 25881 |
Rok prod. do | 201112 |
TECDOC-Nr silnika | 25882 |
Opcja wyposażenia | +Oil Seal |
nr EAN | 5027049295759 |
Rok prod. od | 201112 |
TECDOC-Nr silnika | 25881 |
Rok prod. od | 201112 |
TECDOC-Nr silnika | 25882 |
Opcja wyposażenia | Late OP281 |
nr EAN | 5027049486331 |
Rok prod. do | 2011.12 |
Jednostka | szt. |
Ciężar [kg] | 1,339 |
EAN | 4054224786703 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dla numeru OE | 1001.G8 |
Ciężar [kg] | 1,617 |
z pierścieniami uszczelniającymi | |
Uwzględnić informację serwisową |
TECDOC-Nr silnika | 25881 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 25882 |
Norma emisji spalin | Euro5/Euro6 |
nr EAN | 8054309031175 |
TECDOC-Nr silnika | 25881 |
nr EAN | 8054309031182 |
Rok prod. do | 201112 |
Kod silnika | T3DA |
Rok prod. do | 201112 |
Kod silnika | T3DB |
TECDOC-Nr silnika | 25881 |
Rok prod. do | 201112 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 25882 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelniaczem wału |
nr EAN | 5902659783998 |
TECDOC-Nr silnika | 25881 |
Rok prod. do | 201112 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 25882 |
Rok prod. do | 201112 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelniaczem wału |
TECDOC-Nr silnika | 25881 |
Rok prod. od | 201504 |
Norma emisji spalin | Euro5/Euro6 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 25882 |
Rok prod. od | 201504 |
Norma emisji spalin | Euro5/Euro6 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelniaczem wału |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 25881 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 25882 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Szerokość [mm] | 6,4 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Wysokość [mm] | 6,4 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Rok prod. do | 201112 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelniaczem wału |
Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu |
kod | T3DA |
Rok prod. od | 201112 |
kod | T3DB |
Rok prod. od | 201112 |
kod | T3DA |
kod | T3DB |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa oleju do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 TDCi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 TDCi produkowanego od 2010.12 do roku 2019.06
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 95 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa oleju do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa oleju do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2010.12 do roku 2019.06, i mocy silnika 95 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025