Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 4251475104007 |
nr EAN | 4251475112293 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 4047024662094 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym przekaźnikiem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300407266 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym przekaźnikiem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300649871 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciśnienie [bar] | 3 |
Rodzaj paliwa | benzyna |
Przestrzegaj informacji montażowych | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079333511 |
Wydatek [l/h] | 95 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 |
nr EAN | 8001063657318 |
Wydatek [l/h] | 85 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
nr EAN | 8001063987279 |
nr EAN | 5903364337445 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
Wydatek [l/h] | 85 |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Napięcie [V] | 12 |
Rodzaj paliwa | benzyna |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciśnienie [bar] | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez czujnika poziomu paliwa |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074221938 |
Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 50 |
Długość całkowita [mm] | 135 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Natężenie prądu do [A] | 7 |
Ilość połączeń | 1 |
Ciśnienie [bar] | 3 |
Ciśnienie [psi] | 43,5 |
Napięcie [V] | 12 |
nr EAN | 4028977717369 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Średnica [mm] | 50 |
Ciężar [kg] | 0,68 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
Wydatek [l/h] | 85 |
Długość 1 [mm] | 99 |
Długość 2 [mm] | 136 |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość połączeń | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym przekaźnikiem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołyską |
Ciśnienie [bar] | 3,0 |
Rodzaj paliwa | benzyna |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 4103590351791 |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025