Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » głowica i części Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) » pompa podciśnieniowa Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I)

pompa podciśnieniowa do VOLKSWAGEN PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Wydatek [l/h] 130
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 0,2
nr EAN 8001063657561
Wydatek [l/h] 120
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 6
nr EAN 8001063980331
cena brutto:
220.99 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie robocze [bar] 5
Wydatek [l/h] 128
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
cena brutto:
57.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Średnica [mm] 36
Ciężar [kg] 0,22
Średnica 1 [mm] 8
Średnica 2 [mm] 19
Ciśnienie robocze [bar] 0,3
Tryb pracy elektryczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1/1
Wydatek [l/h] 75
Długość 1 [mm] 66
Długość 2 [mm] 97
Układ wtryskowy Wtrysk jednopunktowy (SPI)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
cena brutto:
175.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Średnica [mm] 60
Ciężar [kg] 1,15
Średnica 1 [mm] 11
Średnica 2 [mm] 62
Ciśnienie robocze [bar] 5
Tryb pracy elektryczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1/1
Wydatek [l/h] 130
Długość 2 [mm] 174
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
cena brutto:
70.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem wstępnym
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 2
Sposób montażu Złącze wtykowe płaskie
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pompa podciśnieniowa

Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.

Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.

Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.

Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.