Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 3165143980330 |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość [mm] | 128 |
Szerokość [mm] | 43 |
Wysokość [mm] | 50 |
nr EAN | 5012759455524 |
Ciśnienie [bar] | 1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość połączeń | 2 |
Wydatek [l/h] | 120 |
Ciężar [kg] | 0,346 |
nr EAN | 8053379081486 |
Wydatek [l/h] | 100 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 1 |
nr EAN | 8001063865713 |
nr EAN | 5907558526639 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,76 |
Wydatek [l/h] | 70 |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Średnica [mm] | 43 |
Ciężar [kg] | 0,36 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Średnica 2 [mm] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
Wydatek [l/h] | 85 |
Długość 1 [mm] | 74 |
Długość 2 [mm] | 125 |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Tryb pracy | elektryczny |
Sposób montażu | Złącze wtykowe płaskie |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 125 |
Wysokość [mm] | 50 |
Ciężar [kg] | 0,258 |
Ciśnienie [bar] | 1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Wydatek [l/h] | 75 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Przestrzegaj informacji montażowych | |
nr EAN | 4046001289002 |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025