Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Opel VECTRA C (Z02) 2.8 V6 Turbo (F69) (2005.08-2006.10) 230km » 76509 meat&doria
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 2.8 V6 Turbo (f69) (2005.08-2006.10) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 76509 MEAT&DORIA

76509 Pompa paliwa MEAT&DORIA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

76509

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Ciśnienie robocze [bar]0,76
Wydatek [l/h]70
Układ wtryskowyWtrysk jednopunktowy (SPI)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 76509 MEAT&DORIA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI 80 B4, A6 C4 FIAT CINQUECENTO FORD FOCUS I FSO POLONEZ III OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G 0.9-3.2 09.85-08.16
numery OEM:
AUDI      8A0906091F
AUDI      8A0906091J
OPEL      0815012
OPEL      0815013
OPEL      0815073
OPEL      090297154
OPEL      090322493
OPEL      090543886
OPEL      090573830
OPEL      093187003
OPEL      093187033
OPEL      815012
OPEL      815013
OPEL      815073
OPEL      90297154
OPEL      90322493
OPEL      90543886
OPEL      90573830
OPEL      93187003
OPEL      93187033
SEAT      8A0906091F
SEAT      8A0906091J
SKODA      8A0906091F
SKODA      8A0906091J
VOLKSWAGEN      8A0906091F
VOLKSWAGEN      8A0906091J
VAG      8A0906091F
VAG      8A0906091J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 76509 MEAT&DORIA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.