Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 4251475104007 |
Ciśnienie [bar] | 0,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość połączeń | 2 | |
Wydatek [l/h] | 180 | |
Wersja | VDO | |
Ciężar [kg] | 0,594 | |
nr EAN | 8053379082216 |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt | prosty |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt | prosty | |
Jakość | EQUIVALENT |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ilość połączeń | 3 | |
Kształt | prosty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Techniczny numer informacyjny | SI 0109-11 | |
nr EAN | 4028977505089 |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ilość połączeń | 3 | |
Kształt | prosty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
nr EAN | 4028977910920 |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,41 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 19 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2/1 | |
Długość 1 [mm] | 82 | |
Długość 2 [mm] | 126 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 0,46 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | X/2 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Ciężar [kg] | 2,04 | |
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołyską | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Ciśnienie [bar] | 0,5 | |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 4103590351807 |
Ciśnienie [bar] | 0,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kołyski | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Natężenie prądu od [A] | 6 | |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Średnica [mm] | 43 | |
nr EAN | 4103590669063 |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024