Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » A2C52125165Z vdo

Pompa paliwa A2C52125165Z VDO

A2C52125165Z Pompa paliwa VDO
436.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A2C52125165Z

producent:

VDO

Ciśnienie [bar] 0,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kołyski
Tryb pracy elektryczny
Natężenie prądu od [A] 6
Napięcie robocze [V] 12
Średnica [mm] 43
nr EAN 4103590669063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa A2C52125165Z VDO

Pompa paliwa A2C52125165Z ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pompa paliwa A2C52125165Z producenta VDO

VOLKSWAGEN

3B0919050B, 6Q0919050A, 6Q0919050C, 8E0906091G

SEAT

6Q0919050A

FORD

1110332, YM219H307AD

SKODA

6Q0919050A

numery OEM:
FORD      1110332
FORD      YM21 9H307 AD
SEAT      6Q0 919 050 A
SKODA      6Q0 919 050 A
VOLKSWAGEN      3B0 919 050 B
VOLKSWAGEN      6Q0 919 050 A
VOLKSWAGEN      6Q0 919 050 C
VOLKSWAGEN      8E0 906 091 G

Zastosowanie Pompa paliwa A2C52125165Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa A2C52125165Z VDO:

Janusz, Rzeszów
2021-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

VDO