Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » czyszczenie szyb Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) » pompka płynu spryskiwacza Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906)

pompka płynu spryskiwacza do MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Autobus (B906)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Autobus (B906):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Napięcie [V] 12
Typ pompy Pompa jednostopniowa
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379135233
Napięcie [V] 12
Typ pompy Pompa jednostopniowa
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379137527
Napięcie [V] 12
Typ pompy Pompa dwustopniowa
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379565566
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558564723
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558571592
Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659724755
Strona zabudowy z przodu
Typ pompy Pompa jednostopniowa
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
nr EAN 4040074283899
Strona zabudowy z przodu i z tyłu
Typ pompy Pompa dwustopniowa
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
nr EAN 4040074271506
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,10
Tryb pracy elektryczny
Typ pompy Pompa jednostopniowa
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Tryb pracy elektryczny
Ilość biegunów 2
Napięcie znamionowe [V] 12
dla numeru OE 210 869 0821
Tryb pracy elektryczny
Ilość połączeń 1
POMPKA SPRYSKIWACZA PSA
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: 1H5955651
Numer dostawcy: 6434C9
Napięcie [V] 12
ID wykonania wtyczki 3
Typ pompy Pompa jednostopniowa
nr EAN 4103590672247
Napięcie [V] 12
ID wykonania wtyczki 3
Typ pompy Pompa dwustopniowa
nr EAN 4103590672292
POLO CLASSIC,VENTO 92-97,PASSAT 91-96,SEAT CORDOBA
elektryczny
Ilość biegunów : 2
Wtyk prostokątny
dla oczyszczania szyby czołowej
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pompka płynu spryskiwacza

Pompka płynu spryskiwacza


Pompka płynu spryskiwacza współpracuje czynnie z wycieraczkami. Układ spryskiwaczy składa się ze zbiornika na płyn do spryskiwaczy, pompki i jej silnika elektrycznego, przewodów oraz dysz, z których rozpylany jest płyn. Jest to bardzo ważny element samochodu, pozwalający na ekspresowe wytarcie szyby przedniej i tylnej z zanieczyszczeń. Daje to bezpieczeństwo i komfort jazdy. Część ta pozwala na rozpylenie środka myjącego z odpowiednim ciśnieniem. Uruchomienie pompek spryskiwaczy zazwyczaj zachodzi po pociągnięciu, lub przekręcenie manetki wycieraczek we wskazywanym kierunku. W niektórych samochodach spryskiwacze są też montowane przy kloszach reflektorów.

Podczas jazdy na klosze lamp przyklejają się insekty, błoto itp. Spryskiwacze lamp pozwalają na szybkie usunięcie zanieczyszczeń w celu uzyskania lepszej widoczności na drodze. Aby spryskiwacze mogły spełniać swoje zadanie, potrzebny jest płyn do spryskiwaczy. Jego zbiornik zazwyczaj znajduje się pod maską. Poziom płynu powinien być wysoki, w razie braków należy go uzupełnić. Pompka płynu spryskiwacza znajduje się przy zbiorniku. Działanie spryskiwaczy działa pozytywnie na wycieraczki i szyby, pozwala to na zmniejszenie zużycia obu elementów, zapewniając im mniejszą siłę tarcia. Objawami uszkodzonej pompki spryskiwaczy to: słabe ciśnienie nanoszonego płynu na szyby, przerywane działanie spryskiwaczy, brak nanoszenia cieczy. Powodów tych usterek może być wiele. W przypadku gdy słychać działanie pompki, winy należy szukać w nieszczelnych przewodach, lub zaśniedziałych dyszach. Przed naprawą spryskiwaczy należy sprawdzić stan płynu. Gdy praca pompki nie jest słyszalna, najłatwiej jest sprawdzić, czy bezpiecznik nie został uszkodzony. Jeśli bezpiecznik jest zepsuty, należy go wymienić, gdy problem nie został rozwiązany, uszkodzeniu uległa pompka płynu spryskiwacza.