Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Kia » silnik Kia EV9 (MV) » sterowanie silnikiem Kia EV9 (MV) » popychacz zaworu Kia EV9 (MV)

popychacz zaworu do KIA EV9 (MV)

wybierz typ samochodu KIA EV9 (MV):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Strona zabudowy od pokrywy głowicy silnika do głowicy silnika
nr EAN 8427769483554
Grubość [mm] 26,0
średnica zewnętrzna [mm] 35,0
Tryb pracy hydrauliczny
Strona zabudowy Strona doprowadzająca
Strona zabudowy Strona wylotowa
Ciężar [kg] 0,081
dla numeru OE 034 109 309 AD
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816080640
Grubość [mm] 28,8
średnica zewnętrzna [mm] 35,0
Tryb pracy mechaniczne
Strona zabudowy Strona doprowadzająca
Strona zabudowy Strona wylotowa
Ciężar [kg] 0,065
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816083894
cena brutto:
26.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Wysokość [mm] 26,00
Średnica [mm] 35,00
alternatywny zestaw naprawczy 420 0040 10
nr EAN 4005108093790
cena brutto:
178.01 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Wysokość [mm] 26,00
Nadwymiar 
Średnica [mm] 35,50
nr EAN 4005108015112
Tryb pracy hydrauliczny
Grubość [mm] 26
średnica zewnętrzna [mm] 35
Długość [mm] 26
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 4028977503733
cena brutto:
17.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Wysokość [mm] 26,00
Średnica [mm] 35,00
alternatywny zestaw naprawczy 420 0040 10
nr EAN 1092150000084
POPYCHACZ ZAWORU VAG
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 034109309AD
Numer dostawcy: 11090224001
Kod GTU: Nie dotyczy
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
popychacz zaworu

Popychacze zaworów


Popychacze zaworów są integralną częścią zaworów. Dociskane są one przez obracające się krzywki wałków rozrządu, co sprawia, że możliwe jest otwarcie i zamknięcie poszczególnych grzybków zaworowych. Ruch popychaczy musi być perfekcyjnie zsynchronizowany z cyklem pracy tłoka. Dzięki temu będzie dochodzić do dostarczenia dawki powietrza i usunięcia powstałych spalin w odpowiednim momencie.

Jeśli zauważysz niepoprawną pracę silnika na jałowym biegu lub podczas jazdy, usłyszysz niepokojące dźwięki, a osiągi auta spadną, może okazać się, że popychacze zaworów będą do wymiany. Zadbaj o to jak najszybciej, ponieważ często jeden uszkodzony element, może powodować nadmierną eksploatację pozostałych komponentów.

Jak zdiagnozować awarię popychacza?


Najczęstszym problemem jest powstanie zmian luzu. Utrata szczelności oznacza dla silnika utratę kompresji, co objawia się spadkiem osiągów oraz nieregularną pracą na biegu jałowym. Podczas jazdy i zwiększania obrotów mogą występować niewłaściwe metaliczne dźwięki, które powinny zainteresować kierowcę lub pasażerów. Zazwyczaj pojawiają się one w ciągu kilku pierwszych minut pracy auta, ponieważ po rozgrzaniu jednostki napędowej, dochodzi do rozszerzenia termicznego stali. Skutkuje to zmniejszeniem odstępu między szklankami zaworowymi i wałkami rozrządu.

Mechaniczny kontra hydrauliczny – który popychacz zaworu wybrać?


Co prawda nie mamy wpływu na to, jakie popychacze zostaną zastosowane przez producenta. Możemy jednak wybrać silnik lub nawet auto ze względu na konkretną konstrukcję. Popychacze hydrauliczne stosowane są zazwyczaj w nowych i zaawansowanych technologicznie autach, lecz produkty mechaniczne wciąż można spotkać w młodych pojazdach od topowych producentów, np. Hondy, Toyoty czy Mitsubishi. Popychacze mechaniczne charakteryzują się prostszą i trwalszą budową, lecz muszą podlegać częstej regulacji według wskazań producenta.