Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » układ kierowniczy Bmw R 1100 » przekładnia kierownicza i pompa Bmw R 1100

przekładnia kierownicza i pompa do BMW R 1100

wybierz typ samochodu BMW R 1100:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 100
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 4047025444637
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 44
Wysokość [mm] 9,5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału V/ASW
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248000670
średnica zewnętrzna [mm] 81
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 35
Wysokość [mm] 26
nr EAN 4030776000092
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 26
Średnica [mm] 80,6
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 35
Wysokość 1 [mm] 23
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 78
nr EAN 4009026086735
Wysokość [mm] 26
Średnica wewnętrzna [mm] 7
średnica zewnętrzna [mm] 81
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 78
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
nr EAN 4011558276904
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Ilość żeber 6
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5907558503524
Wysokość [mm] 26
Średnica wewnętrzna [mm] 7
średnica zewnętrzna [mm] 81
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 78
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
nr EAN 5902659765352
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Ilość żeber 6
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074493908
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem
Ciężar brutto [kg] 2,525
Ciężar netto [g] 2400
nr EAN 5902048888662
Ciężar [kg] 2,50
Ciśnienie robocze [bar] 100
Koła pasowe z kołem pasowym
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem wyrównującym
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber 6
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ø koła pasowego [mm] 129
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 30
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Ograniczenia producenta LUK
Ciśnienie [bar] 110
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388660
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.