Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » układ kierowniczy Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I)

przekładnia kierownicza i pompa do VOLKSWAGEN PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 95
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 4047025445504
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 95
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 4047025448963
Ciężar [kg] 0,08
nr EAN 3358960127754
cena brutto:
313.99 zł
 Kup
POMPA WSPOMAGANIA AUDI
hydrauliczny
Ograniczenia producenta : ZF/SAGINAW
Ciśnienie [bar] : 90
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 4,4
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez ogranicznika prędk. maks.
nr EAN 5704651050753
Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych Saginaw/ZF/KYB
Profil piasty Triangle
Ograniczenia producenta Hub Height 98,5mm
Ciśnienie [bar] 90
Ciężar netto [kg] 2,2
nr EAN 5704651053426
Szerokość [mm] 28,0
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,056
nr EAN 4027816029038
Tryb pracy hydrauliczny
Przestrzegać danych technicznych 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z adapterem
Pozycja złącza kolektora dolotowego [°] 0
Kształt adaptera trójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm] 42
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 80
nr EAN 5901779849041
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracyHydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Ograniczenia producentaTRW
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej22
Gwarancja2 lata gwarancji
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]1230
EAN5901321059539
StanFabrycznie nowy

Uwaga! Produkt kaucjonowany, objęty systemem wymiany firmy Lauber.
Więcej informacji udzieli obsluga sklepu.
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
Profil piastyTriangle
Cisnienie [bar]80
Tryb pracyHydrauliczny
EAN5901321126408
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 90
Ograniczenia producenta ZF
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5907558503029
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 90
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5907558503043
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 90
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074393796
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,670
Ciężar netto [g] 2105
nr EAN 5902048887870
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,775
Ciężar netto [g] 1600
nr EAN 5902048887863
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,775
Ciężar netto [g] 1600
nr EAN 5902048887856
Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,745
Ciężar netto [g] 1600
nr EAN 5902048887757
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy manualny
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 
Typ pompy pompa łopatkowa
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Ciśnienie [bar] 90
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 
VW GOLF IV (1J1) 08/97-06/05 GOLF III (1H1) 10/91-08/97
hydrauliczny
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 030145157D
Numer dostawcy: 030145157D
POMPA WSPOMAGANIA SEAT
Ograniczenia producenta : ZF
Ciśnienie [bar] : 90
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1J0422154H
Numer dostawcy: 1J0422154H
VW GOLF IV (1J1) 08/97-06/05 GOLF III (1H1) 10/91-08/97
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.