Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » układ kierowniczy Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906) » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906)

przekładnia kierownicza i pompa do MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Układ kierowniczy z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
nr EAN 4047025548816
cena brutto:
1,366.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość całkowita [mm] 1500
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 60
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Dolot - Ø [mm] 11
Wylot - Ø [mm] 11
Ciężar netto [kg] 11,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu kompensacji ciśnienia
nr EAN 5704651455268
Ograniczenia producenta THYSSEN KRUPP
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1500
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 11
Suw [mm] 165
Tryb pracyHydrauliczny
Ilość żeber7
Masa [g]2900
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Cisnienie [bar]120
Średnica koła pasowego [mm]143
EAN5901321451456
StanFabrycznie nowy
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
Mercedes W203 W210 CDI
Ilość sprzedażna = 1
Numer dostawcy: LCC 9220
cena brutto:
1,194.99 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość całkowita [mm] 1500
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 60
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Dolot - Ø [mm] 11
Wylot - Ø [mm] 11
Ciężar netto [kg] 11,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu kompensacji ciśnienia
nr EAN 5901619568491
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Ilość żeber 6
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074250242
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 2,420
Ciężar netto [g] 2200
nr EAN 5902048888747
dla numeru OE 906 460 1700
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta LUK
Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm] 39
Rozstaw śrub mocujących [mm] 104
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Ciśnienie [bar] 120
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938147631
cena brutto:
2,876.00 zł
 Kup
Ograniczenia producenta THYSSEN KRUPP
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1500
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 11
Suw [mm] 165
Gwint zewn. [mm] M16 x1,5
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
nr EAN 3322938192365
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.