Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » układ kierowniczy Volkswagen LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH) » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH)

przekładnia kierownicza i pompa do VOLKSWAGEN LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Przekładnia hydrauliczna z drążkami / MB SPRINTER 2-t nadw. zamkn. (901, 902) 02/95-05/06 SPRINTER 3-t nadw. zamkn. (903) 02/95-05/06 SPRINTER 3-t (903) 02/95-05/06 - VW LT 28-46 II nadw. zamkn. (2DX0AE)
przekładnia kierownicza z listwą zębatą
hydrauliczny
cena brutto:
1,017.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 1475
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 70
Rozmiar gwintu wejście M14
Wymiar gwintu wyjście M16
Ciężar netto [kg] 12,7
nr EAN 5704651049146
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 695
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 70
Rozmiar gwintu wejście M14
Wymiar gwintu wyjście M16
Ciężar netto [kg] 10,6
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez ogranicznika prędk. maks.
nr EAN 5704651050623
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych ZF, DIRECT DRIVEN
Ciśnienie [bar] 120
Ilość połączeń 2
Ciężar netto [kg] 2,5
nr EAN 5907558599015
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 5,7
nr EAN 5907558533286
Numer pozycji do P 897105
dla numeru OE 901 460 4100
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla numeru OE 901 460 4100 n.cpl.1
Wymiar gwintu M12x1
Skok gwintu 1 [mm] 1
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.