Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen POLO Van Furgon/kombi (6V5) 1.9 SDI (1999.10-2001.09) 68km » 9120028 kamoka
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Van Furgon/kombi (6v5) 1.9 Sdi (1999.10-2001.09) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120028 KAMOKA

9120028 Przekładnia kierownicza, KAMOKA KAMOKA
1,344.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9120028

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaZF

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120028 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2D1422005C
MERCEDES-BENZ      901 460 08 00
MERCEDES-BENZ      901 460 08 00/80
MERCEDES-BENZ      901 460 32 00
MERCEDES-BENZ      901 460 45 00
MERCEDES-BENZ      9014602700
MERCEDES-BENZ      9014602900
MERCEDES-BENZ      9014604100
MERCEDES-BENZ      9014605100
MERCEDES-BENZ      9014610401
MERCEDES-BENZ      9014611401
MERCEDES-BENZ      9044600000
VOLKSWAGEN      2D1422055A
VOLKSWAGEN      2D1422055E
VOLKSWAGEN      2D1422055EX
VOLKSWAGEN      2D1422055G
VOLKSWAGEN      2D1422055GX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120028 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120028 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.