Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ kierowniczy Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) » przekładnia kierownicza i pompa Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_)

przekładnia kierownicza i pompa do RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
  • Indeks: DRI 715520280
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA RENAULT 19 92-
  • Opis
    • RENAULT 19 II (B/C53_) 01/92-12/95
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 330,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 7700694136
    • Numer dostawcy: 715520280
  • Parametry:
    • hydrauliczny
    • Ograniczenia producenta : Visteon
    • Ciężar netto [kg] : 4,39
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 42
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248116036
Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 6
nr EAN 5704651049368
Ograniczenia producenta SAG
Ciśnienie [bar] 85
Tryb pracy hydrauliczny
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 1230
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14
Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321060627
StanFabrycznie nowy
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweBez koła pasowego
Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaSaginaw
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]80
EAN5901321119271
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]80
EAN5901321123223
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
Długość całkowita [mm]1160
EAN5901321060634
StanFabrycznie nowy
Ciężar [kg] 1,78
Ciśnienie robocze [bar] 100
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 80
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.