Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI quattro (2016.11-???) 252km » 55.0106 lauber
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 2.0 Tfsi Quattro (2016.11-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0106 LAUBER

362.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0106

producent:

LAUBER

Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweBez koła pasowego
Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaSaginaw
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]80
EAN5901321119271
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0106 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: RENAULT 11, 19 I, 19 II, 19 II CHAMADE, 9, ESPACE III, LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH 1.4-2.0 08.83-08.03
numery OEM:
RENAULT      7700 840 801C
RENAULT      7700840106
GREAT WALL      PI0326
GREAT WALL      PI0510
zamienniki:
53568
brak
SPIDAN
53739
brak
SPIDAN
53939
brak
SPIDAN

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0106 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.