Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ kierowniczy Opel REKORD C » przekładnia kierownicza i pompa Opel REKORD C

przekładnia kierownicza i pompa do OPEL REKORD C

wybierz typ samochodu OPEL REKORD C:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 42
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248116036
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 6,3
nr EAN 5704651453844
Tryb pracy manualny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 5,2
nr EAN 5704651462945
Tryb pracy hydrauliczny
Ciężar netto [kg] 2,9
nr EAN 5704651441056
Ograniczenia producenta SAG-ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 132
Tryb pracy hydrauliczny
Przestrzegać danych technicznych 
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 114
Ilość żeber 6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 32
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 100
nr EAN 5901779849775
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Typ pompy pompa łopatkowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez adaptera
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5901779849638
Ograniczenia producenta KAYABA
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Kształt adaptera trójkątny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
nr EAN 5901779849034
Tryb pracy manualny
uwzględnić informację serwisową 
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Tryb pracy mechaniczne
Długość całkowita [mm] 1010
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,8
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 122
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
Długość całkowita [mm] 1020
Rozstaw śrub mocujących [mm] 310
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 84
Suw [mm] 135
Gwint zewn. [mm] M14x1,5
Ograniczenia producenta JTEKT
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]1020
Rozstaw srub mocujących310
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej84
Suw [mm]135
Gwint zewn. [mm]M14x1,5
Ograniczenia producentaJTEKT
Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Przestrzegaj danych technicznych
EAN5901321622023
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 100
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5901619508329
Tryb pracy hydrauliczny
Ciężar netto [kg] 2,9
nr EAN 5902659795632
Tryb pracyHydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]85
Ilość żeber6
Nowa część bez depozytu
EAN4040074330616
Numer katalogowyMHP0344
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]100
Ilość żeber6
Nowa część bez depozytu
EAN4040074331668
Numer katalogowyMHP0346
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przegubami kulowymi
Ciężar brutto [kg] 7,300
Ciężar netto [g] 6700
nr EAN 5902048919465
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 2,210
Ciężar netto [g] 2640
nr EAN 5902048888310
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 3,125
Ciężar netto [g] 3000
nr EAN 5902048888280
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 1,925
Ciężar netto [g] 1755
nr EAN 5902048888273
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 2,055
Ciężar netto [g] 1800
nr EAN 5902048888204
cena brutto:
611.00 zł
 Kup
Tryb pracy manualny
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
dla numeru OE 8200902356
nr EAN 3660872370600
Tryb pracy mechaniczne
Średnica [mm] 19
dla numeru OE 491103569R
nr EAN 3660872445643
Ciężar [kg] 2,32
Ciśnienie robocze [bar] 80
Materiał Aluminium
Koła pasowe z kołem pasowym
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 50
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Typ pompy pompa łopatkowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez adaptera
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388981
Ograniczenia producenta SAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Ciśnienie [bar] 90
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938174934
cena brutto:
1,698.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Ograniczenia producenta JTEKT
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1020
Rozstaw śrub mocujących [mm] 310
Suw [mm] 135
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 84
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
nr EAN 3322938448387
Wyświetlanie od 1 do 26 (z 26 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.