Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » układ hamulcowy Volkswagen TRANSPORTER T3 Furgon (24_, 25_) » przewody hamulcowe sztywne Volkswagen TRANSPORTER T3 Furgon (24_, 25_)

przewody hamulcowe sztywne do VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 Furgon (24_, 25_)

nie znalazłeś poszukiwanej części?
Skorzystaj z katalogu producenta WP i wpisz numer znalezionej części w okienko "Szukaj po numerze"
Dodatkowe informacje: Lokalizacja przewodów sztywnych w samochodzie
wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 Furgon (24_, 25_):
nie znalazłeś poszukiwanej części?
Skorzystaj z katalogu producenta WP i wpisz numer znalezionej części w okienko "Szukaj po numerze"
Dodatkowe informacje: Lokalizacja przewodów sztywnych w samochodzie
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Materiał Miedź/nikiel
z zezwoleniem ECE/ABE 
Numer ABE 61429
nr EAN 5706021027297
Materiał Miedź/nikiel
z zezwoleniem ECE/ABE 
Numer ABE 61429
nr EAN 5706021028140
Materiał Miedź
nr EAN 5706021068986
Materiał Miedź
nr EAN 5706021064100
Materiał Miedź
nr EAN 5706021044508
Materiał Miedź
nr EAN 5706021069075
Materiał Miedź
nr EAN 5706021044522
Materiał Miedź
nr EAN 5706021071566
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przewody hamulcowe sztywne

Przewody sztywne i elastyczne układu hamulcowego


Od dobrego stanu technicznego przewodów zależy bezpieczeństwo użytkowników pojazdu. Diagnosta wykonujący okresowe badanie techniczne powinien wzrokowo ocenić stopień ich ewentualnego zużycia. Zalecenie dokonania wymiany przewodów należy potraktować jak konieczność, a nie próbę naciągnięcia na dodatkowe koszty. Jazda z uszkodzonymi przewodami, które w każdych chwili mogą pęknąć, byłaby nieodpowiedzialna.

Zużycie eksploatacyjne tych części następuje wskutek oddziaływania na nie ogromnych sił. Nacisk na pedał hamulca generuje w układzie olbrzymie ciśnienie. Dodatkowo warto zauważyć, że przewody umieszczone są pod podwoziem, a więc w miejscu, gdzie są stale narażone na kontakt z niekorzystnymi czynnikami, takimi jak woda, sól, brud. Zwłaszcza zasolenie przewodów w okresie zimowym powoduje przyspieszenie procesów korozyjnych.

Kontrolując stan przewodów elastycznych i sztywnych, trzeba zwrócić szczególną uwagę na wszelkiego rodzaju przetarcia, pęknięcia, ślady korozji oraz w mniejszej liczbie przypadków wycieki.

Płyn hamulcowy powinien być wymieniany na nowy zgodnie z interwałami podanymi przez producenta. Wymiana dokonywana zbyt rzadko może być przyczyną korozji wewnętrznej przewodów hamulcowych.