
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,10 |
| Ilość otworów gwintowanych | 0 |
| Długość 2 [mm] | 53,00 |
| Długość 1 [mm] | 76,00 |
| Ilość zębów | 10 |
| nr EAN | 5901259419511 |

| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,1 |
| Ilość zębów | 10 |
| Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 53 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Ø flanszy [mm] | 76 |
| Złącze / klema | z klemą 15a |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| niewymagany zwrot starej części | |
| nr EAN | 4082300501681 |


| Nowa część | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,1 |
| Ilość zębów | 10 |
| Ilość otworów | 2 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Pozycja / stopień | L 44,5 |
| Ciężar [kg] | 3,54 |
| nr EAN | 3276424384188 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025