Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chevrolet » sprzęgło Chevrolet ASTRO Standard Passenger Van » sterowanie sprzęgłem Chevrolet ASTRO Standard Passenger Van » siłownik sprzęgła Chevrolet ASTRO Standard Passenger Van

siłownik sprzęgła do CHEVROLET ASTRO Standard Passenger Van

wybierz typ samochodu CHEVROLET ASTRO Standard Passenger Van:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
26.00 zł
 Kup
Długość [mm] 235
nr EAN 5900427237971
Średnica [mm] 23,8
nr EAN 4006633282918
otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 12 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy ATE
Rozstaw śrub mocujących [mm] 60
nr EAN 8432509607534
Średnica [mm] 23,8
System hamulcowy Fag
Średnica [mm] 23,8
System hamulcowy Ate
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu 12 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy ATE
Rozstaw śrub mocujących [mm] 60
otwór Ø [mm] 23,81
nr EAN 8032532029398
cena brutto:
73.00 zł
 Kup
Rozstaw śrub mocujących [mm] 60
otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 12 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy ATE
nr EAN 8032532029374
otwór Ø [mm] 24
nr EAN 5907558519938
Materiał Żeliwo
Średnica [mm] 23,81
nr EAN 8032747125199
Średnica [mm] 24
System hamulcowy ATE
nr EAN 8430320014197
Średnica [mm] 24
System hamulcowy FAG
nr EAN 8430320015583
cena brutto:
100.00 zł
 Kup
Ograniczenia producenta ATE
Średnica [mm] 23,8
nr EAN 3322937004621
Materiał Żeliwo
dla numeru artykułu KN2391A1
Ciężar [kg] 0,58
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
siłownik sprzęgła

Siłownik sprzęgła


Siłownik sprzęgła to jedna z części, których zadaniem jest sterowanie hydraulicznym układem sprzęgła. Ciśnienie płynu hydraulicznego (generowane przez kierowcę wciskającego pedał sprzęgła) oddziałuje na łożysko oporowe. Ono z kolei wywiera nacisk na docisk sprzęgła. W efekcie napęd zostaje rozdzielony. Rozwiązaniem najtrwalszym jest wysprzęglik centralny.

Czynniki, które wskazują na zużycie lub awarię tego elementu to twarde, lub wpadające sprzęgło (pedał nie odbija od podłogi). Zdarza się również, że wciśnięcie pedału nie powoduje rozłączenia napędu. To już poważna usterka. Gdy to nastąpi, nie jest możliwe ruszenie, ani zmiana biegów. Jeśli samochód został pozostawiony na biegu, nie można nawet uruchomić silnika, by pracował na biegu jałowym.

Obserwacja objawów nie daje jednak pewności co do tego, który element układu hydraulicznego uległ awarii. Usterka może dotyczyć zarówno siłownika sprzęgła, jak i pompy lub nawet przewodów. Wyjątkiem jest zaobserwowanie pod pedałem sprzęgła wycieku płynu. To niezmiennie świadczy o uszkodzeniu pompy.

Jeśli zajdzie konieczność wymiany siłownika sprzęgła, trzeba pamiętać o tym, by po jej dokonaniu i podłączeniu hydrauliki odpowietrzyć cały układ.