Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » sprzęgło Ford TOURNEO CONNECT » sterowanie sprzęgłem Ford TOURNEO CONNECT » siłownik sprzęgła Ford TOURNEO CONNECT

siłownik sprzęgła do FORD TOURNEO CONNECT

wybierz typ samochodu FORD TOURNEO CONNECT:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 19.05
System hamulcowy SACHS
Materiał Tworzywo sztuczne
Liczba otworów do mocowania 2
Rozmiar gwintu 1 Plug-In
Rozstaw trzpieni mocujących [mm] 65
nr EAN 8717109545807
cena brutto:
69.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 19,0
System hamulcowy FTE
Materiał Tworzywo sztuczne
Liczba otworów do mocowania 2
Rozmiar gwintu 1 Plug-In
Rozstaw trzpieni mocujących [mm] 65
nr EAN 8717109612318
Średnica [mm] 19,0
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 4006633388894
cena brutto:
112.00 zł
 Kup
otwór Ø [mm] 19
nr EAN 5012759461488
Ciężar [kg] 0,285
dla numeru OE 1K0 721 261 Q
nr EAN 4027816321682
Ciężar [kg] 0,170
dla numeru OE 5Q0 721 261 K
nr EAN 4027816394389
Parametr NZ19X42
nr EAN 4013872462704
Status produktu: Normalny
nr EAN 4013872957293
cena brutto:
145.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 19,05
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 3322938457518
cena brutto:
130.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 19,05
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 3322938460747
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
siłownik sprzęgła

Siłownik sprzęgła


Siłownik sprzęgła to jedna z części, których zadaniem jest sterowanie hydraulicznym układem sprzęgła. Ciśnienie płynu hydraulicznego (generowane przez kierowcę wciskającego pedał sprzęgła) oddziałuje na łożysko oporowe. Ono z kolei wywiera nacisk na docisk sprzęgła. W efekcie napęd zostaje rozdzielony. Rozwiązaniem najtrwalszym jest wysprzęglik centralny.

Czynniki, które wskazują na zużycie lub awarię tego elementu to twarde, lub wpadające sprzęgło (pedał nie odbija od podłogi). Zdarza się również, że wciśnięcie pedału nie powoduje rozłączenia napędu. To już poważna usterka. Gdy to nastąpi, nie jest możliwe ruszenie, ani zmiana biegów. Jeśli samochód został pozostawiony na biegu, nie można nawet uruchomić silnika, by pracował na biegu jałowym.

Obserwacja objawów nie daje jednak pewności co do tego, który element układu hydraulicznego uległ awarii. Usterka może dotyczyć zarówno siłownika sprzęgła, jak i pompy lub nawet przewodów. Wyjątkiem jest zaobserwowanie pod pedałem sprzęgła wycieku płynu. To niezmiennie świadczy o uszkodzeniu pompy.

Jeśli zajdzie konieczność wymiany siłownika sprzęgła, trzeba pamiętać o tym, by po jej dokonaniu i podłączeniu hydrauliki odpowietrzyć cały układ.