Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » sprzęgło Mercedes-benz KLASA C kabriolet (A205) » sterowanie sprzęgłem Mercedes-benz KLASA C kabriolet (A205) » siłownik sprzęgła Mercedes-benz KLASA C kabriolet (A205)

siłownik sprzęgła do MERCEDES-BENZ KLASA C kabriolet (A205)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ KLASA C kabriolet (A205):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
74.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 23.81
Materiał Tworzywo sztuczne
Rozmiar gwintu 1 Plug-In
nr EAN 8717109105636
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 19,05
nr EAN 5900427255937
cena brutto:
67.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 5900427607934
cena brutto:
110.00 zł
 Kup
Materiał Tworzywo sztuczne
otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 13
nr EAN 8032928128773
Otwór Ø 1 [mm] 19,05
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,217
nr EAN 5903364338923
Indeks: PSA 218299
Marka: PSA Peugeot Citroen
Grupa towarowa TecDoc: Cylinder roboczy, sprzęgło
Nazwa: WYSPRZĘGLIK CITROEN PEUGEOT
Opis: WYSPRZĘGLIK CITROEN PEUGEOT
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 218299
Numer dostawcy: 218299

Indeks: PSA 2182A7
Marka: PSA Peugeot Citroen
Grupa towarowa TecDoc: Cylinder roboczy, sprzęgło
Nazwa: WYSPRZĘGLIK CITROEN PEUGEOT
Opis: C5(X7), 407
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 2182A7
Numer dostawcy: 2182A7

USZCZELKA PRZEWODU WYSPRZĘGLIKA PEUGEOT
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 215615
Numer dostawcy: 215615
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
Średnica [mm] 19,05
nr EAN 3322937395118
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii siłownik sprzęgła pasujące do MERCEDES-BENZ KLASA C kabriolet (A205)
siłownik sprzęgła

Siłownik sprzęgła


Siłownik sprzęgła to jedna z części, których zadaniem jest sterowanie hydraulicznym układem sprzęgła. Ciśnienie płynu hydraulicznego (generowane przez kierowcę wciskającego pedał sprzęgła) oddziałuje na łożysko oporowe. Ono z kolei wywiera nacisk na docisk sprzęgła. W efekcie napęd zostaje rozdzielony. Rozwiązaniem najtrwalszym jest wysprzęglik centralny.

Czynniki, które wskazują na zużycie lub awarię tego elementu to twarde, lub wpadające sprzęgło (pedał nie odbija od podłogi). Zdarza się również, że wciśnięcie pedału nie powoduje rozłączenia napędu. To już poważna usterka. Gdy to nastąpi, nie jest możliwe ruszenie, ani zmiana biegów. Jeśli samochód został pozostawiony na biegu, nie można nawet uruchomić silnika, by pracował na biegu jałowym.

Obserwacja objawów nie daje jednak pewności co do tego, który element układu hydraulicznego uległ awarii. Usterka może dotyczyć zarówno siłownika sprzęgła, jak i pompy lub nawet przewodów. Wyjątkiem jest zaobserwowanie pod pedałem sprzęgła wycieku płynu. To niezmiennie świadczy o uszkodzeniu pompy.

Jeśli zajdzie konieczność wymiany siłownika sprzęgła, trzeba pamiętać o tym, by po jej dokonaniu i podłączeniu hydrauliki odpowietrzyć cały układ.