TECDOC-Nr silnika | 138 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 74 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 90 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
nr EAN | 8427769068614 |
TECDOC-Nr silnika | 138 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 43 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
nr EAN | 8427769274053 |
TECDOC-Nr silnika | 138 | |
Wymagana ilość | 2 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
nr EAN | 8427769227615 |
TECDOC-Nr silnika | 138 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960118394 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 | |
Wysokość 1 [mm] | 12 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 3358960195463 |
TECDOC-Nr silnika | 138 | |
TECDOC-Nr silnika | 138 | |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 43 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960015389 |
TECDOC-Nr silnika | 138 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 74 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 90 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
nr EAN | 3358960015402 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 43 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 74 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 90 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 75,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 90,0 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
nr EAN | 4054224006610 |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 138 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 138 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 43 | |
Szerokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 138 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 74 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 90 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) produkowanego od 1992.01 do roku 1997.12
Jeżeli twój Alfa Romeo dysponuje silnikiem o mocy 186 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Alfa Romeo 155 (167_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Alfa Romeo 155 (167_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Alfa Romeo z rocznika od 1992.01 do roku 1997.12, i mocy silnika 186 KM
.
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024