Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22664 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 8,8 | |
nr EAN | 8427769730405 |
TECDOC-Nr silnika | 22664 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 | |
Wysokość 1 [mm] | 8,8 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960187031 |
TECDOC-Nr silnika | 22664 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 55 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
nr EAN | 3358960678690 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 8,8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Szerokość [mm] | 8,8 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105,0 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4054224043158 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22664 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Szerokość [mm] | 8,8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22664 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Materiał obudowy | blacha stalowa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym pierścieniem uszczelniającym - simmerring |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro produkowanego od 2008.10 do roku 2011.03
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 299 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Audi A6 C6 (4F2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Audi A6 C6 (4F2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.10 do roku 2011.03, i mocy silnika 299 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025