simering wału Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro (2010.06-2018.01) 333km
TECDOC-Nr silnika | 24957 | |
TECDOC-Nr silnika | 25721 | |
TECDOC-Nr silnika | 25722 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
nr EAN | 3358960558145 | |
Status produktu: Normalny
część do wysyłki
w ciągu 24h2
TECDOC-Nr silnika | 25721 | |
TECDOC-Nr silnika | 24957 | |
Kod silnika | CREC | |
TECDOC-Nr silnika | 29440 | |
TECDOC-Nr silnika | 25722 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 55 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
nr EAN | 3358960678690 | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 8,8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych | | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW OF | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 25722 | |
TECDOC-Nr silnika | 24957 | |
Szerokość [mm] | 8,8 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105,0 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
uwzględnić informację serwisową | | |
nr EAN | 4054224043158 | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 24957 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 25721 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 25722 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Szerokość [mm] | 8,8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 24957 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 25721 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 25722 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 29439 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 29440 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 29439 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 29440 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Szerokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Status produktu: Normalny
kod | CGXC | |
kod | CMDA | |
kod | CREC | |
kod | CTDA | |
kod | CTUB | |
Wysokość [mm] | 8,8 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Status produktu: Normalny
kod | CGXC | |
kod | CMDA | |
kod | CREC | |
kod | CTDA | |
kod | CTUB | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Materiał obudowy | blacha stalowa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym pierścieniem uszczelniającym - simmerring | |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro. W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro
produkowanego od 2010.06 do roku 2018.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 333 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi
z rocznika od 2010.06 do roku 2018.01, i mocy silnika 333 KM.