Rodzaj korpusu | z obudową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 101 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 155 | |
Wysokość [mm] | 16 | |
nr EAN | 8427769572401 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8427769728402 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8427769782695 |
Kod silnika | BWA, CCZA | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960282071 |
Kod silnika | CCZA | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960282088 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 164 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 156,2 | |
Wysokość 1 [mm] | 11 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960560919 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960565471 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22170 | |
dla numeru OE | MN980030 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
nr EAN | 5027049229587 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,0 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,148 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
dla numeru OE | 06K 103 171 G | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816452164 |
Szerokość [mm] | 8,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60,0 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
dla numeru OE | 06L 103 085 B | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4054224065082 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
nr EAN | 4014870170820 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika | |
nr EAN | 5907558575156 |
TECDOC-Nr silnika | CCZA |
Lokalizacja w aucie | Oprawa skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
Średnica zewnętrzna [mm] | 164 |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Bez tulei montażowej |
Rodzaj koprusu | Obudowa metalowa |
Materiał | Blacha stalowa |
EAN | 4040074269329 |
Numer katalogowy | MMX1935 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Kod silnika | BWA | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22666 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22170 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Szerokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22170 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22666 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Grubość [mm] | 11 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 164 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,228 | |
nr EAN | 4046001664922 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro produkowanego od 2008.06 do roku 2010.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 200 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Audi TT (8J3)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Audi TT (8J3) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.06 do roku 2010.06, i mocy silnika 200 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025