Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 21734 | |
TECDOC-Nr silnika | 24962 | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 101 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 155 | |
Wysokość [mm] | 16 | |
nr EAN | 8427769572401 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 21734 | |
TECDOC-Nr silnika | 24962 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8427769728402 |
Wymagana ilość | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 21734 | |
TECDOC-Nr silnika | 24962 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8427769782695 |
TECDOC-Nr silnika | 24962 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960282071 |
TECDOC-Nr silnika | 24962 | |
Kod silnika | CDLA | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 | |
Wysokość 1 [mm] | 15,7 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960195579 |
Kod silnika | CDLA | |
TECDOC-Nr silnika | 24962 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960282088 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960565471 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 21734 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 24962 | |
dla numeru OE | MN980030 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
nr EAN | 5027049229587 |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,010 | |
dla numeru OE | 038 103 085 E | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816324713 |
Grubość [mm] | 15,7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 131,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 152,0 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,16 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
dla numeru OE | 06A 103 171 A | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816363828 |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816382386 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wymagana ilość | 1 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
nr EAN | 4014870170820 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika | |
nr EAN | 5907558575156 |
TECDOC-Nr silnika | 24962 | |
Wymagana ilość | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 21734 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 21734 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 24962 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 21734 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 24962 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 21734 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 24962 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
dla numeru OE | 03G 105 021 C | |
Grubość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 4046001639524 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Audi TT (8J3) 2.0 TTS quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi TT (8J3) 2.0 TTS quattro produkowanego od 2008.05 do roku 2014.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 265 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Audi TT (8J3)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Audi TT (8J3) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.05 do roku 2014.06, i mocy silnika 265 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025