Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 4269 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Wysokość [mm] | 8 |
nr EAN | 8427769100352 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 4269 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
Wysokość [mm] | 10 |
nr EAN | 8427769089626 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 4269 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 62 |
Wysokość [mm] | 8 |
nr EAN | 8427769089619 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 |
Wysokość 1 [mm] | 7 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
nr EAN | 3358960154552 |
TECDOC-Nr silnika | 4269 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 62 |
Wysokość 1 [mm] | 7 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 3358960154569 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
Wysokość 1 [mm] | 7 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 3358960181008 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
Wysokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 62 |
Wysokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Szerokość [mm] | 7,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 62,0 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Ciężar [kg] | 0,014 |
dla numeru OE | 0326.22 |
nr EAN | 4027816118114 |
Wysokość [mm] | 7,00 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Kod silnika | XUD9TE (DHY) |
Wysokość [mm] | 7,00 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 110,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S LD W |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Kod silnika | XUD9TE (DHY) |
Wysokość [mm] | 7,00 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 62,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S RD W |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 4269 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Szerokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 4269 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 62 |
Szerokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 4269 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
Szerokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość [mm] | 7 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Citroën XSARA Break (N2) 1.9 TD.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën XSARA Break (N2) 1.9 TD produkowanego od 1997.10 do roku 2000.09
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Citroën XSARA Break (N2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Citroën XSARA Break (N2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 1997.10 do roku 2000.09, i mocy silnika 90 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025