
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 23 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 35 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Rok prod. do | 199503 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| nr EAN | 8427769227615 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Rok prod. do | 199503 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 23 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 35 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 8427769227486 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960113054 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960106742 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960118394 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 74 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 88 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| nr EAN | 3358960152688 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 70 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 88 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| nr EAN | 3358960113108 |

| Strona zabudowy | od strony rolki paska |
| nr EAN | 3358962890083 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 23 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 35 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika do | 6315750 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 70 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 88 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika od | 6315751 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 74 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 88 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Numer silnika od | 6315750 |
| Grubość [mm] | 8,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 74,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 88,0 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4027816142058 |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 23 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 35 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika do | 6315750 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 70 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 88 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika od | 6315751 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 74 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 88 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Fiat PANDA (141_) 1100 Trekking 4x4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat PANDA (141_) 1100 Trekking 4x4 produkowanego od 1991.10 do roku 2004.07
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 50 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Fiat PANDA (141_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Fiat PANDA (141_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 1991.10 do roku 2004.07, i mocy silnika 50 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025