
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 25876 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 33176 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 5 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 25876 |
| TECDOC-Nr silnika | 33176 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 5 |
| nr EAN | 8427769445095 |

| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 25876 |
| TECDOC-Nr silnika | 33176 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| średnica zewnętrzna [mm] | 56,4 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 46 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| nr EAN | 8427769936340 |

| TECDOC-Nr silnika | 25876 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 5 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358965100813 |

| TECDOC-Nr silnika | 25876 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 142 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 168 |
| Wysokość 1 [mm] | 15 |
| Materiał | TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960556028 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 5 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |

| Wymagana ilość | 1 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Kod silnika | MUDA/MUDD |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| Ciężar netto [g] | 174 |
| nr EAN | 5902048901446 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 25876 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 33176 |
| Wysokość [mm] | 19,400 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 182,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 841N LS SP |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 25876 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 33176 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 5 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 33176 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 25876 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Flexifuel.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Flexifuel produkowanego od 2011.02 do roku 2019.06
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 120 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2011.02 do roku 2019.06, i mocy silnika 120 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025