
| TECDOC-Nr silnika | 20990 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 67 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960186553 |

| Strona zabudowy | wlot |
| Typ skrzyni biegów | 722.677 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 43 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 58 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960131485 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 67 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 43 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 58 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/B |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika od | 30300346 |
| Rok prod. od | 200810 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 96 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Szerokość [mm] | 12,0 |
| Grubość [mm] | 8,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 67,0 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| dla numeru OE | 023 997 84 47 |
| nr EAN | 4027816313298 |

| Grubość [mm] | 8,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 67,0 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| dla numeru OE | 120 997 03 46 |
| nr EAN | 4027816315346 |

| Numer silnika od | 30 300346 |
| Długość [mm] | 240 |
| Szerokość [mm] | 245,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 96,0 |
| Wysokość [mm] | 19,9 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 100,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M6 x 1 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,460 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816476665 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 20990 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 67 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Szerokość [mm] | 12,0 |
| Grubość [mm] | 8,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 67,0 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| dla numeru OE | 023 997 84 47 |
| nr EAN | 4044688313294 |

| Numer silnika od | 30 300346 |
| Długość [mm] | 240 |
| Szerokość [mm] | 245,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 96,0 |
| Wysokość [mm] | 19,9 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 100,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M6 x 1 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,460 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688476661 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) produkowanego od 2006.04 do roku 2009.07
Jeżeli twój Mercedes-benz dysponuje silnikiem o mocy 388 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mercedes-benz z rocznika od 2006.04 do roku 2009.07, i mocy silnika 388 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025