
| Typ silnika | 4D56T |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| nr EAN | 8427769115363 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Typ silnika | 4D56T |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| nr EAN | 8427769227820 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Typ silnika | 4D56T |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 96 |
| Wysokość [mm] | 7,5 |
| nr EAN | 8427769228070 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960134592 |

| TECDOC-Nr silnika | 2294 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 96 |
| Wysokość 1 [mm] | 7,5 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| nr EAN | 3358960353955 |

| Strona zabudowy | od strony rolki paska |
| Wersja | CT921K1, CT1107K1 |
| nr EAN | 3358960460165 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 96 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 2294 |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 2294 |
| Wysokość [mm] | 9,00 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 96,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 2294 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 2294 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 96 |
| Szerokość [mm] | 7,5 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 TD 4WD (K74T).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 TD 4WD (K74T) produkowanego od 1996.06 do roku 2007.12
Jeżeli twoje Mitsubishi dysponuje silnikiem o mocy 99 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mitsubishi z rocznika od 1996.06 do roku 2007.12, i mocy silnika 99 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025