
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 14209 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| nr EAN | 8427769115363 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 14209 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| nr EAN | 8427769227820 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 14209 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 103 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| nr EAN | 8427769434143 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 67 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960186553 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 93 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 133,5 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 155 |
| Wysokość 1 [mm] | 15,5 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960187239 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 103 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |


| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 14209 |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO V (CP9A).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO V (CP9A) produkowanego od 1998.01 do roku 1998.12
Jeżeli twoje Mitsubishi dysponuje silnikiem o mocy 280 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mitsubishi z rocznika od 1998.01 do roku 1998.12, i mocy silnika 280 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025