
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 28263 | 
| TECDOC-Nr silnika | 35620 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | 
| nr EAN | 8427769729188 | 

| Kod silnika | A 14 NET | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 | 
| Wysokość 1 [mm] | 10 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| nr EAN | 3358960138828 | 

| Kod silnika | A 14 NET | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 3358960186348 | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Materiał | FKM (kauczuk fluorokarbonowy) | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 | 
| Wysokość 1 [mm] | 10 | 
| nr EAN | 3358960884060 | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS OF | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 



| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| TECDOC-Nr silnika | 28263 | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| TECDOC-Nr silnika | 23882 | 
| Wysokość [mm] | 10,00 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 98,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD W | 
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 23882 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 28263 | 
| Wysokość [mm] | 7,00 | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 55,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| TECDOC-Nr silnika | 23882 | 
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| TECDOC-Nr silnika | 28263 | 
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| TECDOC-Nr silnika | 35620 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 | 
| Szerokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 28263 | 
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 35620 | 
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 23882 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 | 
| Szerokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 

| kod | LUJ/A1.4NET | 
| kod | LUJ/B1.4NET | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 

| kod | LUJ/A1.4NET | 
| kod | LUJ/B1.4NET | 
| kod | LUJ/A1.4NET | 
| kod | LUJ/B1.4NET | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 4x4 (_76).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 4x4 (_76) produkowanego od 2012.06
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 140 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Opel MOKKA / MOKKA X (J13)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2012.06, i mocy silnika 140 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025