Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 27815 | |
TECDOC-Nr silnika | 34985 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 52 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 72 | |
Wysokość [mm] | 9 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8433577284573 |
Kod silnika | B 16 DTH | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 92 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 109 | |
Wysokość 1 [mm] | 9 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960613370 |
Kod silnika | B 16 DTH | |
TECDOC-Nr silnika | 34985 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 53 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 72 | |
Wysokość 1 [mm] | 15,5 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
nr EAN | 3358960678669 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 92 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 109 | |
Wysokość [mm] | 9 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS OF | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 53 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 72 | |
Wysokość [mm] | 9 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS OF | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 27815 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 34985 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 39493 | |
Materiał | Guma | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 92 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 109 | |
Szerokość [mm] | 9 | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 27815 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 34985 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 39493 | |
Materiał | Guma | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 53 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 72 | |
Szerokość [mm] | 9 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76) produkowanego od 2015.01
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Opel MOKKA / MOKKA X (J13)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2015.01, i mocy silnika 136 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025