
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 22591 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| nr EAN | 8427769082672 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 22591 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Wysokość 2 [mm] | 8 |
| nr EAN | 8427769825286 |

| Kod silnika | A 18 XER |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31,5 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960187451 |

| Kod silnika | A 18 XER |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 |
| Wysokość 1 [mm] | 14,7 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960211729 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |

| Wymagana ilość | 1 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Kod silnika | A18XER |
| Ciężar netto [g] | 56 |
| nr EAN | 5902048901439 |


| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 22591 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 22591 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 |
| Szerokość [mm] | 14,7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) produkowanego od 2013.01
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 140 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Opel MOKKA / MOKKA X (J13)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2013.01, i mocy silnika 140 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025