
| TECDOC-Nr silnika | 14922 | 
| Wymagana ilość | 2 | 
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| nr EAN | 8427769082672 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Numer podwozia od | 3100001;3800001 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31,5 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Wysokość 2 [mm] | 8 | 
| nr EAN | 8427769825286 | 

| TECDOC-Nr silnika | 14922 | 
| Numer silnika do | -> 20DR5879 | 
| Numer silnika do | 20DR5879 | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 | 
| Wysokość 1 [mm] | 10 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| nr EAN | 3358960138828 | 

| TECDOC-Nr silnika | 14922 | 
| Numer podwozia od | 31000001 -> | 
| --------------- | |
| Numer podwozia od | 38000001 -> | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31,5 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 3358960187451 | 

| TECDOC-Nr silnika | 14922 | 
| Numer silnika od | 20DR5880 -> | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 | 
| Wysokość 1 [mm] | 14,6 | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | 
| nr EAN | 3358960217356 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 40 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| nr EAN | 3358960577023 | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Numer silnika do | 20DR5879 | 
| Materiał | FKM (kauczuk fluorokarbonowy) | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 | 
| Wysokość 1 [mm] | 10 | 
| nr EAN | 3358960884060 | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Numer silnika do | 20DR5879 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Wymagana ilość | 2 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Numer podwozia do | 21999999 | 
| Numer podwozia do | 28999999 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 40 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Kolor | brązowy | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Numer podwozia od | 31000001 | 
| Numer podwozia od | 38000001 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31,5 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Numer silnika od | 20DR5880 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 | 
| Wysokość [mm] | 14,6 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk) | 
| Przestrzegaj informacji montażowych | 


| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| TECDOC-Nr silnika | 14922 | 
| Wysokość [mm] | 10,00 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 98,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD W | 
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | 

| TECDOC-Nr silnika | 14922 | 
| Wymagana ilość | 2 | 
| Wysokość [mm] | 7,00 | 
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S RD W | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Numer podwozia do | 21-28999999 | 
| Numer podwozia do | 2B999999 | 
| Numer podwozia do | 2H999999 | 
| TECDOC-Nr silnika | 14922 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 40 | 
| Szerokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Numer silnika do | 20DR5879 | 
| TECDOC-Nr silnika | 14922 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 | 
| Szerokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Numer podwozia od | 31-38999999 | 
| Numer podwozia od | 3H000001 | 
| Numer podwozia od | 3B000001 | 
| TECDOC-Nr silnika | 14922 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31,5 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 | 
| Szerokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Numer silnika od | 20DR5880 | 
| TECDOC-Nr silnika | 14922 | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 98,39 | 
| Szerokość [mm] | 14,6 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 

| Numer silnika do | 20DR5879 | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Opel VECTRA C (Z02) 1.8 16V.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel VECTRA C (Z02) 1.8 16V produkowanego od 2002.04 do roku 2008.09
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 122 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Opel VECTRA C (Z02)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Opel VECTRA C (Z02) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2002.04 do roku 2008.09, i mocy silnika 122 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025