
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 2803 |
| Wymagana ilość | 2 |
| nr EAN | 8427769012853 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 104 |
| Wysokość 1 [mm] | 11 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| nr EAN | 3358960187604 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960011978 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960141880 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 65 |
| Materiał | Guma z wkładem tekstylnym |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | GRP |
| Wymagana ilość | 2 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Rok prod. do | 198509 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Rok prod. od | 198509 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 2803 |
| Szerokość [mm] | 7,7 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 2803 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Diesel.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Diesel produkowanego od 1983.08 do roku 1993.12
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Peugeot 505 Break (551D)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Peugeot 505 Break (551D) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 1983.08 do roku 1993.12, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025