Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 16352 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 | |
Szerokość [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 4870 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 16352 | |
--------------- | ||
Rok prod. do | 199702 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 12 | |
nr EAN | 8427769089459 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
nr EAN | 8427769555756 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 16352 | |
Rok prod. od | 199703 | |
Rok prod. do | 199912 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 | |
Wysokość [mm] | 6 | |
nr EAN | 8427769555749 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Rok prod. od | 199703 | |
Rok prod. do | 199912 | |
TECDOC-Nr silnika | 16352 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość 1 [mm] | 6,8 | |
Wysokość 2 [mm] | 11 | |
nr EAN | 8427769555428 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 54 | |
Wysokość 1 [mm] | 6 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960281821 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 | |
Wysokość 1 [mm] | 6,8 | |
Wysokość 2 [mm] | 11 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960182463 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 50 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 68 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960138651 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960154248 |
Strona zabudowy | od strony rolki paska | |
Wersja | CT711K1 | |
nr EAN | 3358960283276 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Rok prod. do | 199704 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 50 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 68 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Rok prod. od | 199704 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 | |
Wysokość [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 11 | |
Wysokość 2 [mm] | 6,8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 16352 | |
Wysokość [mm] | 11,00 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LDW | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 4870 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 50 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 68 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 4870 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Szerokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 16352 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 | |
Szerokość [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 16352 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Szerokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Szerokość [mm] | 6,8 |
Kod silnika | F8Q786 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 6 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Kod silnika | F8Q786 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Wysokość [mm] | 11 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dT (LA0K, LA0Y).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dT (LA0K, LA0Y) produkowanego od 1996.09 do roku 2003.08
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 1996.09 do roku 2003.08, i mocy silnika 90 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025