
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 22436 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 63 |
| Wysokość [mm] | 7,5 |
| nr EAN | 8427769480584 |

| Wysokość [mm] | 7,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 63,0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 09283-45012 |
| nr EAN | 5057746157845 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wymagana ilość | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 63 |
| Wysokość [mm] | 7,5 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 98 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 116 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 22436 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 46 |
| Szerokość [mm] | 6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 22436 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 98 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 116 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 22436 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 63 |
| Szerokość [mm] | 7,5 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Suzuki GRAND VITARA II (JT, TE, TD) 2.7 Napęd na wszystkie koła (JB627).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Suzuki GRAND VITARA II (JT, TE, TD) 2.7 Napęd na wszystkie koła (JB627) produkowanego od 2005.04 do roku 2008.08
Jeżeli twoje Suzuki dysponuje silnikiem o mocy 188 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Suzuki GRAND VITARA II (JT, TE, TD)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Suzuki GRAND VITARA II (JT, TE, TD) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Suzuki z rocznika od 2005.04 do roku 2008.08, i mocy silnika 188 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025