
| Wymagana ilość | 2 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 49 |
| Wysokość [mm] | 6 |
| nr EAN | 8427769129094 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 3797 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 89 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| nr EAN | 8427769393082 |

| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960106742 |

| TECDOC-Nr silnika | 3797 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 49 |
| Wysokość 1 [mm] | 6 |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960166388 |

| TECDOC-Nr silnika | 3797 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 49 |
| Wysokość 1 [mm] | 6 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960163707 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960339324 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 89 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| nr EAN | 3358960356543 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 49 |
| Wysokość [mm] | 6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 89 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Wysokość 1 [mm] | 10,00 |
| Wysokość 2 [mm] | 16,50 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 63,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 822S SP |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| kierunkowa |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 3797 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 49 |
| Szerokość [mm] | 6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 3797 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 3797 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) produkowanego od 1989.10 do roku 1994.01
Jeżeli twoja Toyota dysponuje silnikiem o mocy 208 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Toyota CELICA coupe (_T18_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Toyota CELICA coupe (_T18_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Toyota z rocznika od 1989.10 do roku 1994.01, i mocy silnika 208 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025