
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 9453 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 15474 |
| Rok prod. do | 200110 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16386 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| nr EAN | 8427769635465 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16386 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15474 |
| Rok prod. do | 200110 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 84,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 106 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 163 |
| Wysokość [mm] | 11,5 |
| dla numeru OE | 030103171K |
| nr EAN | 8427769733994 |

| TECDOC-Nr silnika | 9453 |
| TECDOC-Nr silnika | 15474 |
| TECDOC-Nr silnika | 16386 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960199607 |

| TECDOC-Nr silnika | 15474 |
| Numer podwozia od | 1J2650001 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16386 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 |
| Wysokość 1 [mm] | 16,8 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960187536 |

| Strona zabudowy | od strony rolki paska |
| nr EAN | 3358960238344 |

| Numer podwozia od | 1J-2-500 001 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131,4 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152,7 |
| Wysokość 1 [mm] | 15,5 |
| Materiał | PPS (Polyphenylens.)/TFE (Tetrafluore.)/ACM (Polyacryl-K.) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze wspornikiem z tworzywa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960559623 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 15474 |
| Numer podwozia od | 1J-2-650 001 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16386 |
| Rok prod. do | 200307 |
| Przestrzegaj informacji montażowych | |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Rodzaj korpusu | Obudowa z aluminiową pokrywą |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VW T10017 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 16386 |
| Numer podwozia od | 1J-4-000 001 |
| Przestrzegaj informacji montażowych | |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Rodzaj korpusu | Obudowa z pokrywą z tworzywa sztucznego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VW T10134 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 9453 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15474 |
| Numer podwozia do | 1J-2-650 000 |
| Przestrzegaj informacji montażowych | |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj korpusu | Obudowa z pokrywą z tworzywa sztucznego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VW T10017 |

| TECDOC-Nr silnika | 15474 |
| Numer podwozia do | 1J-2-650 000 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 9453 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| dla numeru OE | 030 103 171 L |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816478997 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
| nr EAN | 5902659710536 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 9453 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 15474 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 16386 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Szerokość [mm] | 6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Szerokość [mm] | 7 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer podwozia od | 1J 2 650 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 15474 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 16386 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |

| Kod silnika | AHW |
| --------------- | |
| Kod silnika | AXP |
| Rok prod. do | 200110 |
| Kod silnika | BCA |
| Kod silnika | AHW |
| Kod silnika | AHW |
| Grubość [mm] | 6 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 4046001639876 |

Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Volkswagen BORA Variant (1J6) 1.4 16V.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen BORA Variant (1J6) 1.4 16V produkowanego od 2001.09 do roku 2005.05
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Volkswagen BORA Variant (1J6)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Volkswagen BORA Variant (1J6) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2001.09 do roku 2005.05, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025