Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » tworzenie mieszanki Peugeot 806 (221) » sonda Peugeot 806 (221)

sonda do PEUGEOT 806 (221)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 806 (221):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
69.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024267268
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
nr EAN 4047025619844
Ilość podłączonych styków 3
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-931
nr EAN 5012759376744
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759505977
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759514726
Ciężar [kg] 0,25
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379067756
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379163540
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 250
Napięcie wyjściowe od [V] 0,944
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510006740
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510080627
Długość czujnika pomiarowego [mm] 22
nr EAN 8012510026533
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy biały
nr EAN 8435050622599
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Wymiar gwintu M 12x1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 8435050617960
Ilość biegunów 3
Od ciśnienia [Pa] 10000
Do ciśnienia [Pa] 250000
nr EAN 8435050632802
Długość [mm] 55,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,021
dla numeru OE 1920.QN
nr EAN 4027816312406
Ilość połączeń 3
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,02
dla numeru OE 1920.GH
nr EAN 4027816459354
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Oznaczenie koloru czarny
nr EAN 4082300243604
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300147520
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 5000
Opór [Ohm] 600
Ilość połączeń 2
Gwint zewn. [mm] 12
Kolor zielony
Oznaczenie koloru żółty
Skok gwintu [mm] 1,5
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300243888
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079383004
Numer seryjny K8805924
nr EAN 5901159270489
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063501758
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063508399
Moment dokręcenia do [Nm] 22
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Napięcie [V] 12
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Oznaczenie koloru zielony
nr EAN 8001063968162
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 250
Napięcie wyjściowe od [V] 0,944
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 5907558580488
nr EAN 5907558564334
Ilość połączeń 3
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5902659783400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Liczba otworów do mocowania 1
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 250
dla numeru OE 9631716680
dla numeru OE 18590 67G00
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Jakość EQUIVALENT
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor zielony
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074115077
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Głębokość zabudowy [mm] 22
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kolor szary
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074158678
Zakres pomiarowy od [kPa] 10,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 250,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326912686
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70,3
Długość [mm] 94,3
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326938426
Kolor szary
Ciężar netto [g] 20
nr EAN 5902048080721
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 145
nr EAN 5902048057792
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977939426
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,25
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,22
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Długość [mm] 55,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,021
nr EAN 4044688312402
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276422538088
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
Ciężar [kg] 0,03483
nr EAN 4046001364655
Ciężar [kg] 0,046
nr EAN 4046001832024
Wyświetlanie od 1 do 44 (z 44 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.