
| Zakres temperatury od [°C] | 25 |
| Długość [mm] | 63 |
| Zakres temperatury do [°C] | 80 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558581058 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047023256614 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024440197 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047024862791 |

| nr EAN | 4047025093507 |

| nr EAN | 5012759969151 |

| nr EAN | 5012759976142 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981146 |

| nr EAN | 5012759548486 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379061051 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379125791 |

| Długość przewodu [mm] | 510 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Gwintowana złączka | M14x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379128167 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379163342 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013328 |

| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510026885 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Ciśnienie od [kPa] | 0,1 |
| ciśnienie do [kPa] | 92,6 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510044315 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
| nr EAN | 8435050632987 |

| Do ciśnienia [Pa] | 93000 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050638019 |

| Długość [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 6 |
| nr EAN | 8435050640005 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| dla numeru OE | 51908411 |
| nr EAN | 4027816452225 |

| Ciężar [kg] | 0,07 |
| nr EAN | 4054224008164 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306804 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300461541 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 460 |
| nr EAN | 4082300807448 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300804454 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079383486 |

| Ilość połączeń | 4 |

| nr EAN | 8001063874456 |

| nr EAN | 8001063672212 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 575 |
| nr EAN | 8001063813295 |

| Zakres temperatury od [°C] | 25 |
| Długość [mm] | 63 |
| Zakres temperatury do [°C] | 80 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558581058 |

| Długość [mm] | 59 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5901619521793 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 500 |
| nr EAN | 5902659782748 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |

| Kształt | prosty |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 460 |
| Długość całkowita [mm] | 620 |
| dla numeru OE | 51852762 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| Ciśnienie [bar] do | 1800 |
| Wymiar gwintu | M18X1,5 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074239391 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,27 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,9 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074299913 |

| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| Długość [mm] | 96 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326909570 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 500 |
| nr EAN | 4010326912990 |

| Ciężar netto [g] | 56 |
| nr EAN | 5902048916754 |

| Ciężar netto [g] | 48 |
| nr EAN | 5902048916297 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 140 |
| nr EAN | 5902048093370 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977739354 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 505 |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 604 |
| nr EAN | 4028977937224 |

| Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
| nr EAN | 4028977941078 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 460 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025