Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » system tworzenia mieszanki paliwowej Audi A4 B9 (8W2, 8WC) » tworzenie mieszanki Audi A4 B9 (8W2, 8WC) » sonda Audi A4 B9 (8W2, 8WC)

sonda do AUDI A4 B9 (8W2, 8WC)

wybierz typ samochodu AUDI A4 B9 (8W2, 8WC):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047024438996
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026449228
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759976272
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759981092
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379323876
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379340873
Długość [mm] 110
Dolot - Ø [mm] 80
Wylot - Ø [mm] 80
nr EAN 8012510034460
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 17
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez króćca przyłączeniowego
nr EAN 8012510035979
Wymiar gwintu M 12x1.5
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy brązowy
nr EAN 8435050644713
Ilość połączeń 3
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,03
dla numeru OE 03L 906 051 D
nr EAN 4054224008539
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,06
dla numeru OE 04L 906 054
nr EAN 4054224024898
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 4
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 80
nr EAN 4082300587135
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300688245
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300714234
Ilość połączeń 3
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 5903364319205
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 5903766317205
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Liczba przewodów 1
dla numeru OE 04L 906 051 C
Jakość EQUIVALENT
Ilość połączeń 3
nr EAN 4040074238790
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074248492
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074247082
Ilość połączeń 3
nr EAN 4040074270554
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 800
Rodzaj czujnika czujnik PTC
nr EAN 4040074299043
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 940
Rodzaj czujnika czujnik PTC
nr EAN 4040074299111
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074295038
Dolot - Ø [mm] 80
Wylot - Ø [mm] 80
Długość [mm] 110
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326950350
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977913556
Techniczny numer informacyjny PI 2028
nr EAN 4028977942273
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Ciężar [kg] 0,07
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
Status produktu: Normalny
Ilość połączeń 3
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,03
dla numeru OE 03L 906 051 D
nr EAN 4054228008535
Materiał obudowy GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Materiał obudowy PBT (polibutylentereftalat)
Strona zabudowy Turbosprężarka
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Wymiar gwintu M18 x 1,5
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
Ciężar [kg] 0,055
nr EAN 4046001617355
dla numeru OE 03L 906 051 B
Liczba otworów do mocowania 1
Liczba przewodów 2
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Ciężar [kg] 0,029
Ilość biegunów 3
nr EAN 4046001667671
Ciężar [kg] 0,014
nr EAN 4046001686047
Wyświetlanie od 1 do 37 (z 37 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.